Sofiaslillafamilj

Tjafs..

Kategori: Allmänt

Jaha, så har ännu en helg gått :( denna helgen var jag uppe i Mjölby, mådde ganska så rejält dåligt på söndagen. Vill inte ta allt här, men det handlade om Tommy & mig. Vi pratade ut en del & vi bestämde oss för att vi MÅSTE åka iväg någonstans bara han & jag. Komma bort från allt!
Så det ska vi göra, vi har bara inte bestämt vart än. Jag vill till ngn mysig stuga :)

Igår slutade jag tidigt på jobb, jag åkte & handlade mat. När jag kom hem städade jag badrummet & skulle till & börja med tvättstugan när jag såg att det var äckligt i vasken i köket. Så jag hämtade en skruvmejsel & börjar då sen rengöra.. Sen när jag ska sätta tillbaka allt igen så fick jag på packningarna fel så när spolade vatten så blev det dyngsurt i vaskaskåpet :( Så typiskt!
Klockan blev 16 innan jag ens hann börja med maten & jag som skulle testa för första gången att göra en tomatsoppa, det sket sig! Jag skulle hämta Anna 16.45 så jag hann inte laga maten :P

Vi åkte till Tolvåkersbadet :) Vi tränade EasyLine i 45 min & Bodypump i 60 min!
Jag är helt mör i kroppen idag, men det är en skön känsla ;) Idag ska Anna hämta upp mig efter jobb, då ska vi simma först sen köra vattenträning :) NU JÄVLAR SKA HÄR HÄNDA GREJJER! ;P

Imorgon ska vi beställa kök & skjutdörrsgarderober :):)
Tors- fre är det utbildning med jobb, jag ska inte sova över!
Fredag kväll ska vi träffa Anna & Fredric :) Vi ska planera vår Göteborgsresa! KUL!
I helgen måste jag ut till Csyd, Tommy fyller ju år på måndag!

FYYY FAAN VILKET TRADIGT VÄDER, JAG MÅSTE INFÖRSKAFFA MIG ETT PAR GUMMISTÖVLAR!!

Näe, nu ska jag snart bege mig till jobb! Hauddi alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: