Sofiaslillafamilj

Hard Night!

Kategori: Allmänt

När ska det gå åt det bättre hållet? Är så fruktansvärt less på detta nu.. Ännu en natt med nästan ingen sömn. Sent igårkväll fick jag som mensliknande smärtor - jag gick på toaletten & det kom blod. Vid 4-tiden ringde jag till Sjukvårdsrådgivningen & undrade om mensen redan kunde komma tillbaka, hon trodde dock att det var urinvägsinfektion & att jag skulle ringa en vårdcentral vid kl 9 tiden.. GAAH* Panik! Hur skulle jag kunna vänta så länge? Så vid 5- tiden ringde jag till KK - där jag blev opererad. Där visste dem inte riktigt vad det kunde vara. Jag sa som det var att jag inte kunde vänta ända till 9 för en tid på vårdcentralen. Hon frågade om jag kunde ringa tillbaka till dem vid 8 tiden & då få en tid där ist. Det tyckte jag kändes mkt bättre, även fast det bara är en timma tidigare. Men men whatever! Jag tänkte att smärtan skulle gå över lite om jag gick & duschade så det gjorde jag. Efter duschen satte jag mig på toaletten. OCH UT KOMMER EN GIGANTISK BLODKLUMP, VAD FAN VAR DET FÖR NGT???????

Jag känner lite småpanik nu igen, även lite svimfärdig. Jag ska prata med sköterskan sen & säga att jag verkligen måste komma in! Näe, nu ska jag försöka äta lite & hoppas på att det hjälper lite!

Ville bara berätta! HAUDDI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: