Sofiaslillafamilj

Shopping, shopping.. Love it!

Kategori: Allmänt

Igår efter jobb åkte jag upp till Csyd ändå, kände att jag bara ville vara hemma i helgen.. <3 mys!

Jag handlade för mina födelsedagspengar & jag är såå nöjd! Det bästa är att jag ftf har pengar kvar i plånboken & höll alltså strikt budgeten ;) hehe.. Jag fick en hel del om man säger så :)

En vårjacka, två sjalar, en tröja från VeroModa
Två par Chinosbyxor från Lindex, ett par gröna & ett par beiga.
Två par jeansleggings & tröja från Cubus
Två par skor/boots från skopunkten - billigt & bra ;)

Jag ska ta lite bilder & visa er i helgen!

Nu ska jag borsta tänderna & fixa det sista för att sen köra till jobb!
Efter jobb blire att bege sig in till Lund för att fixa biljetter.. HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: