Sofiaslillafamilj

Förändring..

Kategori: Allmänt

Herregud, snart är det jul & julafton. Så himla mysigt! Det är den bästa högtiden på hela året, mys med familjen är väl bland det bästa som finns :) Nu längtar jag ännu mer tills jag ska åka hem till Mjölby. I år ska jag vara där mellan den 23-30 December. Åh, längtar efter snön osså, verkar inte som att den vill komma till oss här i Kävlinge. Men jag håller tummarna! Dock kommer jag sakna min älskling när jag är "hemma" men vi klarar det,det har vi ju gjort alla dem andra åren.. Undrar dock hur stor han kommer tycka att jag är när jag kommer hem igen, vi ska ju vara ifrån varandra i en hel vecka.. Julen betyder massor för mig & alla familjer har ju olika traditioner, nästa år kommer bli jobbigt för min del. Hur ska vi då fira? Ska jag behöva vara utan min familj på självaste julafton? Alltså jag vet att vi då är en egen liten familj, Meen åhh, att det ska bli såå känslomässigt jobbigt att prata om detta jämt! Nog pratat om julen nu! Den 23, har min kära mamma bokat en tid hos en frisör till mig, känner att det är dags för förändring. Jag ska då klippa mig & göra några slingor. Det ska bli superskönt för just nu är mitt hår inte mkt att hänga i julgranen! Jag har sett en jättefin julklapp på min vän Beas hemsida --> www.melba.se, en supersnygg Friis&Co väska! Den ska jag få av mina föräldrar :) känner att det ska bli skönt med lite förändring i mitt liv, & då passar det ju super med en ny väska ;) Det som fattas nu är nya kläder! Men det är såå himla svårt som gravid tycker jag, men jag ska iaf unna mig en fin röd tunika eller något som jag ska ha på julafton! Jag ska kika runt lite här på nätet & se ifall jag hittar ngt! Sen när vår lillkille är ute ska jag börja min stora förvandling :) Det känns som att det börjar gå åt det bättre hållet! Känns som att jag kommer överleva detta osså, dock har jag ont i ryggen, men det är klart. Har man legat ner i en hel vecka så är ju inte det så konstigt! Näe, nu ska jag & lillkillen få i oss lite frukost! Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: