Sofiaslillafamilj

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Igår vid 13.00 kom jag hem till Skåne igen, även fast jag har haft det väldigt bra & skönt däruppe så var det en helt underbar känsla att få komma hem & träffa älsklingen,som jag saknat honom!
På kvällen var var vi ute & åt med Tommys föräldrar & bror, firade Anders som fyllde 55 år :) Efter den goda maten åkte vi & bowlade. Jätteroligt, men jag få skylla mig själv, idag har jag sjukt ont i vänster skinka & svanken ;)
Men men, det är sånt man får ta när man har roligt!

Idag låg vi länge & myste i sängen, skönt att få vakna upp i sin egen säng! Sen åkte vi & handlade, var ute på en promenad, sen har vi bara tagit det lugnt & myst massor - som vi saknat varandra!

Vi har ätit jättegod mat & senare blir det god fruktsallad till efterrätt :)

Nu ska jag fortsätta mysa med min underbara sambo!

Önskar er ett GOTT NYTT ÅR :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: