Sofiaslillafamilj

Lördag

Kategori: Allmänt

Vi kom hem sent inatt, typ lite över 02! Kom väl i säng vid 02.30 sen vaknade jag & kunde inte somna om vid 6.15! Kul ju liksom ;) menmen gick upp en stund, käka lite & tittade lite på tv. Sen gick jag in & la mig i älsklingens famn & lyckades somna iaf en timma till!

Jag åkte ut till Csyd & shoppade lite, hade ingen lust att bara sitta hemma & glo när älsklingen sov så tungt! Jag kom hem med en röd siden blus från Lindex & en svart tröja med lite glitter på från Vero Moda + ett fint halsband!

Nu ska jag nog lägga mig i ett bad, för att sen göra mig iordning för att fira svärmor som fyller år idag!

Idag, mår jag mkt bättre! Såå skönt! Äntligen efter en hel vecka i sängen!

Hoppas ni får en fortsatt mysig lördag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: