Sofiaslillafamilj

Söndag

Kategori: Allmänt

Vi åkte ut till Sandby imorse för att äta hemmagjord smörgåstårta till frukost :) (blev kvar sen igår, mums)

Sen åkte Tommys mamma & jag ut till Csyd, jag köpte några småjulklappar som älsklingen ska ha till julklappsleken på julafton, sen köpte jag en ljusblå body från H&M till lillkillen :) Tommys mamma köpte jättefina bebiskläder inne på Lindex - 2 bodysar, 1 par byxor, & en pyjamas :)

Sen åkte vi hem till dem & käkade!
Nu har jag precis tagit ett bad & ska njuta av kvällen i soffan med älskling<3

Jag drömde inatt att vår fina Max hade kommit till världen & det var såå verkligt! Åh, vad jag längtar efter att få träffa honom på riktigt! Igår var där 3 månader kvar, han är beräknad till den 10 Mars! Kärlek i massor till vår prins!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: