Sofiaslillafamilj

Torsdag

Kategori: Allmänt

Mådde inte alls bra igår, magen var helt stenhård HELA tiden & det gjorde ont i övre delen av magen & ner på vardera sida. När Tommy kom hem gick jag runt, runt här hemma & grät som en jag vet inte vad! Han tyckte jag skulle ringa in till KK så det gjorde jag. Till slut så fick vi komma in, så vid kl.16,30 satte vi oss i bilen mot Lund & vi var hemma igen lite över kl. 21 var vi hemma igen! Läkaren konstaterade att jag hade vinterkräksjukan, sen pratade hon om att det som gör så ont är musklerna i magen som dras ut, så att lillkillen ska få plats, sen tyckte hon att jag kunde prova att köpa några tabletter emot sura uppstötningar/magsyra för då trodde hon att det onda i övre delen av magen skulle släppa! Vilken tur att de är så hjälpsamma därinne!

Det jag blev mest glad över är att det inte var ngt fel på lillkillen :D det är bara mamman som är sjuk & det ska vi nog kunna överleva med, dock är det tradigt med alla toabesöken, kan ju tycka att det borde gå över snart!

Nu är det vila, vila, vila som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: