Sofiaslillafamilj

1 Feb - 2011

Kategori: Allmänt

Måste bara berätta för er vilken skön dag & kväll vi hade i söndags.. Vi låg kvar länge i sängen & drog oss - välbehövligt & skönt! Sen runt 12-tiden kom Tommys föräldrar & så började vi tvätta fönster.. Passade på i det finfina vädret. De åkte hem runt 15.30 tiden & då gick älsklingen & jag på en promenad - mysigt! Sen hem, myste i soffan resten av dagen/kvällen framför One Tree Hill & Solsidan :) En helt perfekt söndag var det!

Igår slutade jag kl två, körde hem & borstade tänderna sen vidare till tandläkaren där det gick jättebra! Sen åkte jag & handlade lite, hade tänkt att vi kunde äta pannkaka på kvällen..
Men så blev det inte, vi åkte ut till Lödde & tittade på Svenska Hem & Mio, sen vidare till Willys för att handla mat för hela veckan ist :) sen hem, åt mat, gjorde fruktsallad sen blev det mys framför filmen " I rymden finns inga känslor" Väldigt speciell, men samtidigt väldigt fin på sitt sätt :)
Absolut en film att rekommendera!

Jag har fått ett så konstigt begär, kommer ni ihåg youghurtarna som man åt när man var liten?
Tänk er den med banansmak som var så himla len i smaken & så jävla god! Tänk att få äta den igen..

Sen måste jag berätta, i lördags morse så berättade Tommy för mig att en malmöspelare skulle sluta spela i Malmö, jag blev såå jävla ledsen - jag slutade aldrig böla!! Så åt vi smörgåsar till frukost, jag brukar nästan alltid ta prickig korv på - Men då började jag gråta när jag läste innehållsförteckningen & kunde inte äta upp min smörgås, alltså vad fan händer med mig??? Jag blir tokig på mig själv!!! Hur gör jag för att bli mig själv igen? Tips nån?

Nu ska jag göra mig iordning! HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: