Sofiaslillafamilj

Där jag trivs bäst..

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag i min älsklings famn - där jag trivs bäst :) Underbart mysigt! Han överraskade mig med en bukett röda rosor när jag kom hem från mötet, såå gulligt! Du är den bästa för mig, jagälskardig! <3

På tal om ngt helt annat så har Tommy pratat lite om att han vill sälja sin volvo & köpa en annan. Vi ska behålla min golf som en perfekt andra bil, men vi har pratat en del om att köpa en bil ihop, alltså som inte bara kommer att vara Tommys utan även min.. Haha, krånglar jag till det? ;) Vi är iaf helt inne på en Saab 9-3, helst en svart. Fyy faan vad snygga dem är! Dock har vi sett en jättefin Chiliröd..  Så nu vet ni det osså!

Nu ska jag fortsätta mysa med min romantiska man :)
Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: