Sofiaslillafamilj

Home Sweet Home..

Kategori: Allmänt

JAA! Nu har älsklingen & jag äntligen bestämt när vi ska åka hem till Mjölby :) Det blir inte denna helgen som kommer men nästa :D:D Åh, jag är såå glad! Som jag längtar efter mina söta goa syskonbarn & vovven, för att inte tala om min älskade mormor :D ALLA SÅKLART <3 Det kommer bli så mysigt & det bästa av allt är nog att min älskling ska följa med :)

För er som undrar. Jaa, Mjölby är mitt hem & kommer alltid att vara det. SÅ JA, JAG HAR 2 HEM :D
Det ena är här nere i mitt fina hus med världens underbaraste bejb <3, men osså uppe i Mjölby där jag har kvar hela min familj & släkt <3<3

1 vecka & 1 dag, sen ger vi oss ut på en roadtrip igen :)

HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer

  • anna säger:

    :D vad roligt och skönt för dig

    2011-02-10 | 13:59:39

Kommentera inlägget här: