Sofiaslillafamilj

Snart freeedag ;)

Kategori: Allmänt

Ja, bara en dag kvar tills det är fredag :) Kul!

Idag ska jag jobba mellan 8-16.30, sen har vi föräldramöte mellan 18-19.30 så jag har en timma att göra typ vad jag vill :D haha! Blir nog en snabb runda upp på Csyd.. När mötet är klart ikväll ska jag hem & käka, sen mys med älsklingen i soffan :)

Imorgon slutar jag tidigt & jag är såå sjukt shoppingsugen, så jag ska stilla mitt begär med att gå runt på Csyd, helt i lugnan ro :) Ska dock inte köpa ngt, för jag har fått shoppingförbud av min älskling, men en tröja eller liknande kanske man kan smyga med sig hem ändå ;) hehe..  Sen ska jag även ner på Mio en sväng! Efter det blire att åka hem & fixa lite.. :)

Näe, nu ska jag kika vidare här & fortsätta förbereda mig för en lååång dag!
Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: