Sofiaslillafamilj

Tors, Fre & helgen :)

Kategori: Allmänt

Fullspäckad torsdag på schemat, men det ör bara kul! Jag jobbar till 16.30 idag, sen ska jag hem hjälpa Tommy att städa hans bil, städa huset, packa & ngngång här ska vi äta kvällsmat :P

Jag kan ju lika gärna berätta om fredagen osså, eftersom jag nog inte kommer ha mer tid att sitta här förrän på måndag igen :P

Imorgon jobbar jag till 16, sen ska vi iväg till Dalby & fixa det sista med bilköpet, sen vidare iväg mot Mjölby I NYA BILEN :D:D Det enda jag har sagt till mina föräldrar om bilen är att vi skulle iväg & titta på den, mer vet dem inte & vi hade inte tänkt berätta ngt heller ;) så det blir en överraskning!

Så som ni säkert alla fattar så kommer älsklingen & jag spendera vår helg i Mjölby :D

Hoppas ni får en jättebra Tors, Fre & helg :D HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: