Sofiaslillafamilj

Alot to do today..

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev mysig, mitt på dagen blev jag lite rastlös & uttråkad - hade gärna velat hitta på någonting.. Men så blev det inte, men i det stora hela blev dagen väldigt lugn, mysig & alldeles, alldeles underbar ;) haha! Vi behövde nog denna dagen kan jag tro..

.. För nu jävlar ska jag komma igång med lgh, idag på morgonen ska vi ut till Bauhaus..
Titta på badrumsinredning, köpa flyttlådor, tejprullar, sopsäckar.. Sen hem & ta tag i hela lgh.
GÅ IGENOM ALLA SKÅP, RENSA, TVÄTTA, PACKA NER I FLYTTLÅDOR, STÄDA.. You name it! ;)

Det bästa av allt är att jag faktiskt är sjukt taggad inför det! Såå skönt!

Denna veckan kommer inte jag vara social över huvudtaget, jag ska bara ta tag i städningen..
På Tors kommer mina föräldrar & mormor,  de ska hjälpa oss med huset/lgh!


                             


                                                      ÖNSKA MIG LYCKA TILL ;)
                                                            HAUDDI PEOPLE!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: