Sofiaslillafamilj

It`s friiiday ;)

Kategori: Allmänt

Jag mår bättre, mkt bättre faktiskt. Jag tror t om att jag klarar att gå upp & ta tag i lgh idag! :)
Behöver plocka undan en del & dammsuga. Egentligen hade jag behövt tvätta & så osså, men
jag vågar inte ta på mig alltför mkt uppgifter idag, så lite får vänta till helgen..

Åh, vad jag älskar helgen! Speciellt fre & lör kvällarna, då man äter gott & kanske umgås med
vänner eller tittar på någon bra film & bara myser med varandra. Kärlek på hög nivå, lovely <3

Just en sådan kväll ska vi ha ikväll, med god mat, bra film & MYS - jag längtar :)

Innan jag tar tag i lgh ska jag lägga mig & vila - jag har ju faktiskt hela dagen på mig fixa här hemma, man ska aldrig förhasta sig när man varit dålig.. Så sängen - Here I Come :)

Hoppas ni får en alldeles underbar Fredag!

Hauddi People..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: