Sofiaslillafamilj

Kärleken..

Kategori: Allmänt

Jag saknar lugn, jag saknar mys, jag saknar hans famn, jag saknar hans pussar, hans kramar, hans trygghet, jag saknar våra fredagskvällar, jag saknar våra filmkvällar, jag saknar spontanresorna, jag saknar våra sociala liv - JAG SAKNAR OSS!

Jag längtar tills vi kan börja leva våra liv normalt igen, när vi umgås med folk & hitta på saker.
När vi kan ha våra mysiga fredagskvällar, när vi kan ha våra mysiga filmkvällar, när vi kan ha tid för varandra igen. NÄR VI KAN VARA VI IGEN <3 NÄR VI KAN VARA TILLSAMMANS!

Tänk den fredagskvällen då vi bara kan sätta oss i den nya soffan i huset, titta på film & bara ta hand om varandra. Det kommer vara ett speciellt ögonblick, i alla fall i mitt liv :) 
Då man äntligen har kommit tillrätta & man äntligen kan få njuta av varandra - iaf för en kväll! 
                                          ÅH, VAD JAG LÄNGTAR EFTER DEN KVÄLLEN!


                   
                                      
                                                                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: