Sofiaslillafamilj

Längtar & Längtar..

Kategori: Allmänt

Jag har en stor längtan i mig - längtan att få flytta till vårt nya hem. Få flytta till huset som har förändrat våra liv. Som har gjort det hela egentligen väldigt jobbigt. Men ändå, vårat hus!

Snart är det dags för oss att börja leva våra nya liv där - i vårat hus! Jag har nog inte riktigt fattat det än, att det huset som Tommy har spenderat så mkt tid i att det ska bli vårat hem!
Men det är väldigt spännande, det är fortfarande mkt som ska göras! Jag hoppas att vi hinner,
annars får vi flytta in ändå :) Det börjar klia i mina inredningsfingrar! Jag har såå många ideèr!

I helgen blire att städa i huset så att man kan börja packa  upp några lådor!

                                 


Ni ska få se nya bilder sen när vi har flyttat in i huset :)

Jag mår ftf dåligt, så nu ska jag vila! Hauddi People!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: