Sofiaslillafamilj

OTH ikväll!!

Kategori: Allmänt

Ikväll börjar One tree hill säsong 8 på tv, är lite tveksam till om jag ska se det eller inte..
Brukar ju vanligtvis skippa avsnitten på tvn & köpa boxen & ha maraton sen ist!
Men det sista avsnittet på box 7 var sååå himla spännande, så nu vill jag ju veta vad som händer! Så älsklingen & jag ska sitta bänkade framför OTH ikväll - MYS PÅ HÖG NIVÅ!

Vi hade osså jättemysigt igår kväll, Jessica & Micke var här, vi beställde hem mat & så var vi nere i huset & visade runt :) sen hem hit igen, så spelade vi Monopol på PS3 :) KUL!
Meen, det gick jättedåligt för mig & vem tror ni vann & retades? Jo min älskling såklart!

Vi gick & la oss direkt när dem åkte hem så det blev ingen filmkväll igår, så df tar vi en OTH -kväll
istället & jag tror att det kommer bli mycket mysigare :D:D <3

Jag frågade Tommy igår om vi skulle ha sovmorgon idag, han svarade då att han inte ställt klockan.. Jag vaknade runt 7-tiden & har sen dess inte kunnat somna om, så typiskt!
Men jag ligger ju ändå kvar i sängen, snart ska jag krypa intill min bejb & mysa :)

Jag ska ta en tur till Csyd idag, jag ska ändå till Willys & handla! Ska även tvätta osså!

Näe, nu säger jag: HAUDDI PEOPLE, hoppas ni får en skön Söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: