Sofiaslillafamilj

Packa, packa, packa!

Kategori: Allmänt

Först på morgonen var vi på Bauhaus, det tog ett tag där! Vi köpte allt vi skulle ha!
Sen blev det ner till huset ett tag, käkade frukost där nere :)

Klockan var la 12 nåt när jag började packa, det känns som om det är det enda man har gjort!
Jag har packat många kartonger, men det är ftf MASSOR kvar.. Jag fattar inte att så mkt saker
får plats i lgh, det är sinnessjukt - men tyvärr sant!

Sen höll jag på att tvätta & packa om vartannat till klockan blev ca 16 - då körde jag till huset & hämtade älsklingen & åkte vidare till Sandby för att äta mat.

Vi kom hem därifrån vid 19 - tiden & sen dess har jag packat lite till, duschat & nu sitter jag här i sängen.. Det är snart dags att sova (börjar tidigt imorgon) jag ska bara föra över lite pengar först!

Godnatt People! ZZZZZZzzzzzzz...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: