Sofiaslillafamilj

The House :)

Kategori: Allmänt

Sorry, för dålig uppdatering! Vi har fullt upp med huset! Men kul är det ;)

I tisdags hämtade älsklingen & hans pappa soffan, den blev superfin & jag är SÅÅ nöjd!
Igår hängde vi upp en vägghylla ovanför vår tv-bänk som vi ska ha dvd-filmer & dylikt i (självklart i samma serie som tv-bänken) Det blev osså jättefint! Åh, vårt hus är såå fint :D

Idag ska vi börja plocka upp allt som ligger kvar i lådorna, har en hel del kvar & Tommy tycker det är jättejobbigt med kartongerna. Men jag menade på att man kan inte hinna allt, vi har ju trots allt bara bott här i 5 dagar!
Men det tyckte han, men vi ska ta tag i det idag iaf!

Idag är det min sista jobbedag för denna veckan, imorgon är jag ledig för då ska vi träffa Mäklaren & avsluta allting med lägenheten, känns jättebra! Ska bli så skönt när allting är klart! :)

Efter jobb idag ska jag till lgh & hämta ev post, sen till banken för att lämna in lite fakturor, sen hem för att betala räkningar, laga mat & sen sätta igång med alla lådor.. Sa jag att vi hade fullt upp? ;) hahaha!

Igår så ramlade jag när jag skulle hem från jobb, på jobbets parkering. Fyy fan det var glashalt! Där låg jag som en stor padda! Jättepinsamt! Fick fantamej ont överallt! Det gjorde så ont, så det kom t om några tårar... Mest ont gör det i min armbåge & mitt stackars knä :( BRÖÖÖÖL* Det gör ftf JÄÄÄÄVLIGT ONT!

Nu ska jag borsta tänderna, sen ut & skrapa bilen för att köra till jobb! Hauddi people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: