Sofiaslillafamilj

....Tired!

Kategori: Allmänt

Första jobbedagen år 2011 avklarad, det gick bra! Var väldans lugnt! Jag kan dock tycka att det var lite väääl lugnt, blir lätt långtråkigt då! Men men, vi klara oss igenom den här dagen osså!
Meen fyy vad jag är trött nu, nu börjar man känna att man gick upp tidigt imorse!

Idag slutade jag 14.30, då åkte jag till Willys - pantade flaskor & handlade mat.
Sen hem för att rensa kylen, & in med det nya..  Hade egentligen behövt sätta lite fart, men
jag är tamejfan helt slut! Jag ska nog ta en lugn kväll, packade ju så mkt igår ;)

Sen ikväll klockan 20.00 börjar Familjen Annorlunda, DET SKA JAG SE :D haha!
Så då sitter jag bänkad framför tvn - om jag dessvärre inte har somnat, men det hoppas jag inte!

Jo förresten jag fick Bingo Rimérs självbiografi av min bror & hans fru i julklapp, det var bara det att Tommys bror hade köpt den till mig osså, jag sa att jag skulle kunna tänka mig Blondinbellas Självbiografi osså & idag när jag kom hem så låg den i brevlådan :D sååå kul! INTRESSEFLAGG??!

Ska sätta mig tillrätta i soffan & kolla lite i den faktiskt :) Hauddi People!



                                                                                




Kommentarer


Kommentera inlägget här: