Sofiaslillafamilj

XXXLutz, Burlöv & mycket mer..

Kategori: Allmänt

Vi var på XXXLutz igår, de hade fina möbler men mkt var snarlikt med ILVA tycker jag!
Vi hittade en soffbord som jag blev galet förtjust i, dock var det i svart. Men efter lite klydd så med dator & personal så hittade man det även i vitt :D så då slog vi till! Tommys föräldrar köpte 2 svarta barstolar till oss i inflyttningspresent, dem blev osså jättefina! SUPERFINT BLEV DET MED ALLT NYTT! Men iaf, när vi beställde möblerna på varuhuset, så var det tydligen varuhämtning i frihamnen :O Den ena killen sa att det tog 10 min dit, medans en annan sa 5 min! Det tog 25 min!! :@ aarg!! Fick nån jävla karta som inte gick att följa, så man fick ju snällt ta fram sin kära IPhone!

Vi åkte vidare till Burlöv för att jag ville ha ngt nytt tv-spel, men vi hittade inget.. Köpte dock två nya krukor till sovrummet + 2 vita orkideér :) Sen vidare hem för att sätta ihop möblerna & städa! På kvällen kom Micke & Jessica & vi hade en jättetrevlig kväll med sällskapspel! :)

Något jag har funderat på denna helgen är att även fast jag har varit ledig en extra dag så har helgen gått sååå himla fort, jag fattar det inte riktigt.. Det är redan söndag!

Ikväll är det ju One Tree hill & Solsidan, men innan det måste vi se reprisen från förra veckan, då vi missade det :D & innan det ska vi tvätta fönster ;P tjoohoo vad livet är härligt ibland!

HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: