Sofiaslillafamilj

A lot to do this week..

Kategori: Allmänt

Ahh, vilken härlig dag jag hade i söndags.. Fixade & plockade undan här hemma :)
Dagen  gick rätt så långsamt, även fast vi fick en timme mindre helg.. Vilket jag tyckte var jättebra!

Igår efter jobb åkte jag till Csyd för att fixa mina naglar, nu är dem röda & fina :) Sen hem för att hämta upp Tommy. Vi åkte till Burlöv & handlade tårtor till min födelsedag, sen inom Ikea för att köpa en present till mig.. Hehe! Så mkt åkande blev det igår..

Idag ska jag snart till tandläkaren, sen vidare till jobb för att jobba länge. Sen hem & städa!
Hela veckan ska jag faktiskt hem & städa efter jobb, för jag vill att det ska vara fint när familjen kommer. På fre ska jag även inom Peggys & hämta smörgåstårtor som jag beställt :)

Sådär, nu vet ni vad som händer hos mig i veckan! Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: