Sofiaslillafamilj

Bake a cake..

Kategori: Allmänt

Jag sitter här, nyduschad i soffan & ska snart lägga mig tillrätta i älsklingens trygga famn.
Idag har jag mått bra, så imorgon är det back to work :) På tal om work, så får jag säga GRATTIS till älsklingen ännu en gång för det nya jobbet :D:D jag är såå glad för din skull! Love you <3

Imorgon efter jobb ska vi in till Malmö, kanske kommer jag hem med en bäddsoffa. Det hade varit det bästa, så att man kan börja få ordning i iaf ett av smårummen. Så måste vi även handla lite andra saker!

Justja, glömde helt bort rubriken.. Vet ni ngn god tårta som jag kan bjuda på, på min födelsedag?
Har absolut ingen aning själv förstår ni & jag vill så gärna baka en tårta. Ingen födelsedag utan tårta, aight?

Näe..  Nu har jag ingen lust att uppdatera er längre, nu ska jag mysa med älsklingen! HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: