Sofiaslillafamilj

Gaah* Kan inte sova!

Kategori: Allmänt

Fyy faan vad jag har sovit dåligt inatt! Vi gick & la oss vid ca 23 igår, men jag kunde inte somna..
Det var nästan så att älsklingen somnade innan mig, & det tycker jag inte om! Låg & hörde massa konstiga djur, sen fick jag lägga mig i älsklingens famn & efter ett tag har jag nog somnat <3

Men sen har jag sovit så illa! Så jag struntade att ligga kvar i sängen & ligger nu här i soffan, näsan rinner & allt är allmänt dåligt! Jag hatar att vara förkyld! Det förstör ens sömn så mkt :(

Idag har vi en del att göra, vi ska fixa ärenden i Staffanstorp & Malmö, jag skulle vilja inom IKEA osså, men jag tror tyvärr inte att jag får med mig min älskling dit..

Nee, nu ska jag gå & snyta mig sen in till älsklingen & mysa lite :) HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: