Sofiaslillafamilj

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon & som i vanlig ordning är jag uppe tidigt, jag blir galen! Det är helt stopp i näsan, jag snyter mig & snyter mig. Fattar inte hur mkt det kan finnas kvar.. Älsklingen sa igår: "Jag fattar inte hur du kan bli såå förkyld så fort" Neeej, det fattar inte jag heller! Helt otroligt! Men men, det är bara att gilla läget!

Igår åkte vi först till Staffanstorp - till Hulténs ang persienner till vårt fönsterparti, vi kunde dock inte bestämma oss då det handlar om sjukt mkt pengar. Vi ska tillbaka dit idag & beställa faktiskt :)

Efter det åkte vi till Hornbach, tillbaka till Kävlinge för att hyra släp, Tommys föräldrar kom & vi åkte ännu en gång in till Malmö & Chilli för att hämta möbler. Sen till Sandby för att fika & hämta vår duschvägg, iväg till Kävlinge igen & så började vi sätta ihop möblerna & duschväggen. Det blev jättebra!
Tommys föräldrar åkte hem vid 18.30, då satte vi oss tillrätta i soffan! Orkade inte fixa mer..

Idag ska vi iväg till Staffanstorp igen, sen ska vi till IKEA & köpa lite nödvändiga saker, sen hem för att sätta ihop dem 5 sista stolarna & städa hela huset! Kvällen spenderar vi framför tvn :)

Nu ska jag käka lite frukost! HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: