Sofiaslillafamilj

Jag är kär..

Kategori: Allmänt

I EN AFFÄR :D:D Bästa möbelaffären ever är faaen CHILLI! ÅHHH, SÅ HÄRLIG!
Vi åkte dit efter jobb & jag hittade både en bäddsoffa & ett matbord :D:D sååå glad!
Det var beställningsvara & tog ca 2 veckor att få hem, men det gör mig ingenting!
Sen hittade jag jättefina askar, som såg ut som böcker.. Så nu har dem hittat sin plats
i hyllan i allrummet ;) PÅ CHILLI KOMMER JAG HANDLA MKT INREDNING!

På tal om det, jag har fått ett sms från Ellos om att jag får 50% på dyraste varan, om jag handlar minst 3 saker & jag är grymt sugen på ett par vita Converseskor :) & kanske ett par chinosbyxor..

Jag har förresten shoppat ngt jag kan ha på mig på fredag osså, då vi ska ut & bowla m jobb.
Det blev en beige stickad tunika, ett görsnyggt halsband & örhängen. Så var den kvällen räddad ;)

Näe, nu ska jag kika inom Ellos!! HAUDDI PEOPLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: