Sofiaslillafamilj

Mysig hemmakväll..

Kategori: Allmänt

Efter kalaset åkte vi inom Ica i Lund för att köpa lite snacks till kvällen.. Vi kom hem, bytte om till myskläder & satte oss i soffan :) Loveli! Självklart somnade jag en stund i älsklingens famn, så jag missade början av melodifestivalen.. Men jag vaknade till liv sen & denna kvällen har varit såå underbart skön :) Vi har känt att vi har varit borta så mkt på helgerna eller att man haft kompisar hemma. Så nu ikväll hade vi bestämt oss för att bara vara vi :) & så lyckat det blev, & så skönt det är att vara hemma :D jag har njutit kan jag säg!

Det gjorde ingenting att Saade vann idag, men jag hade hellre sett Nicke Borg som vinnare :) Vilken grym sångröst den killen har, helt sjukt! Helt såld på hans låt :)

Nu ligger jag här i sängen & kollar lite bloggar. Ska snart sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: