Sofiaslillafamilj

Håller igång!

Kategori: Allmänt

Fyy faan vad jag var trött i lördags, gick & la mig supertidigt! Jag fick sova hela natten vilket kändes otroligt skönt :D

Igår åkte vi iväg för att leta efter trädgårdsmöbler, eftersom min älskling byggde ett altandäck i påsk så ville jag ju självklart ha möbler osså ;) efter lite letande hittade vi dem på ett ställe i Eslöv!
När älsklingen packade upp dem så städade jag golfen för att Tommys mamma skulle låna den ett tag! Fyy fan vad ont jag fick i magen & ryggen efter det - haha kändes precis som träningsvärk ;)

Idag ska jag försöka hålla igång rätt så mkt :) Jag gick upp & kollade på BB, sen har jag fixat lite här hemma & nu sitter jag o väntar på en maskin tvätt som ska bli klar, sen ska jag hänga upp den, sätta igång en ny sen ska jag sätta mig & titta på en film jag köpte igår - sen är det bara igång att städa igen :) sen ska jag även hinna duscha för när Tommy kommer hem ska vi till banken.

På tal om altanen - det jag saknar där ute just nu är solstolar & krukor, solstolar har jag sett på Rusta för 399 :- Så det ska jag köpa 2 st :D krukor & så får vänta lite!

Jag känner mig faktiskt väldigt mkt bättre & det är såå skönt! Jag kan t om sova på sidan nu :D
Förresten ska jag jobba imorgon - jag tycker det ska bli såå kul att komma tillbaka!  

Näe, nu ska jag hänga tvätt! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: