Sofiaslillafamilj

Härlig helg!

Kategori: Allmänt

Denna helgen har varit härlig - men den kunde fått varit lite längre ;P
I fredags efter jobb åkte vi till Sandby för att fira Tommys bror.
I lördags var vi i Markaryd med Tommys föräldrar & bror.

Idag var vi i väg på fm - först Eslöv för att beställa dynor till utemöblerna, sen Lund för att köpa present till min systerson. Det blev även ett par superfina sandaler & 2 t-shirtar till mig ;)
Sen hem för att ta det lugnt - ibland kan även det bli långtråkigt, så vi åkte ut en runda med bilen.

Kom hem för ca en timma sen & nu sitter vi nyduschade & klara för Big Brother - Vi hoppas på att Katerina eller Gurkan åker ut idag! Vem tror ni får lämna?

Imorgon slutar jag tidigt! Jag hoppas att vädret kommer vara lika fint som det varit idag, fast utan blåsten självklart ;) så att jag kan sitta ute på altanen & ta det lugnt när jag kommer hem :)

Näe, nu ska jag lägga mig tillrätta i älsklingens famn & intvänta BB ;) HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: