Sofiaslillafamilj

Kärlek

Kategori: Allmänt

Jag ligger här i sängen & försöker sova med en dunkande huvudvärk, men det går inte! Ligger & tänker på vår fina kille som ligger i magen <3

Det är helt fantastiskt vad känslorna blev annorlunda direkt när vi fick se honom på skärmen - Han är inte pyret längre, han är vår kille <3 Vår Max! Åh, det är helt underbart! Det är väl klart att jag alltid har älskat vårt barn, men det blev så självklart när vi såg honom :) Han är helt ljuvlig, jag längtar tills jag får känna honom röra på sig så livligt som vi såg i magen! Kärlek till tusen<3

Kommentarer

  • Michelle von Walden - Gravid!! <3 säger:

    Hejhej!



    Ja vagnen verkar super, toppenpris och verkar kanonskön att köra, tänkte köpa en liknande i ullared men den fanns inte när vi var nere, vet att den fanns i sortimentet tidigare men Jumper x blir toppen.



    Jag vet att de fanns spjälsängar dock tittade jag inte på pris då vi redan hade köpt sängen här hemma men gissar att de är bra priser :)



    Pojkkläder, ja visst de fanns väl en del kikade inte så mycket faktiskt, fick med mig några plagg hem som du såg på bilden men de fanns inte supermycket som föll mig i smaken sen var jag lite försiktig med pojkkläder då vi inte vet 100 än att de är en pojke :)

    2011-10-21 | 11:10:17
    Bloggadress: http://hannahmiichelle.blogg.se/
  • JessicaJa säger:

    Åh så mysig med en liten Max! Så glad för er skull och det ska bli så spännande att få träffa honom när han kommer till världen! :D Kram på er!

    2011-10-22 | 00:48:52
    Bloggadress: http://jessicaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: