Sofiaslillafamilj

Denna dagen blev inte alls som vi tänkt oss..

Kategori:

Imorse åkte vi in till Biltema, skulle handla ett cykelställ & lite annat ;P
Max fick en fin rittavla i limegrönt som passar perfekt in i hans rum & som han har stor användning av när han blir äldre. Sen var det tänkt att vi skulle åka tillbaka hem, & fixa massa ute. Men Tommys föräldrar ringde & frågade om vi ville komma ut till dem & gå en runda i byn, vilket vi gjorde. Max fick jättefina kläder & en bok av farmor & farfar. Iaf så hade vi tänkt åka hem efter det, mest frågade dem om vi ville stanna på mat & det är det ju svårt att tacka nej till så det gjorde vi, vi var hemma runt 17.30.
Nu ikväll har vi tagit det lugnt & tittat på filmen Smurfar, helt okej film faktiskt :) :)
Jag ligger här bredvid Max i sängen, han har varit lite orolig här ikväll så han får sova mellan oss redan från början.. Men nu är jag galet trött, jag vet att kl bara är 21.30 typ men jag har ju inte fyr min middagsvila jag brukar ha med Mac idag.. Så Godnatt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: