Sofiaslillafamilj

Feber..

Kategori:

Igår kväll när Max hade somnat vaknade han 2 ggr & var JÄTTE JÄTTE ledsen :'( stackaren, vi tänkte ju inte mer på det, natten har inte varit rolig :( han har gnällt en del, trots att han sovit & sovit väldigt väldigt oroligt! Jag tyckte han kändes varm så jag gick upp & tog febern, den landa på 37,5 ingen feber, men ftf väldigt varm! Han somnade & sov i 2 h, sen vaknade han igen & då låg febern på 38.1 då ringde jag 1177 som sa att bebisars tempraturcentra inte fungerade än typ & att över 38 var feber på en bebis som vilat i 30 min. Jag fick honom till att somna om igen & nu efter att Tommy åkt till jobb låg tempen på 38.5... Jag undrar Vf?! Jag har ftf inte gett någon tablett, nu sover han igen här & jag hoppas att han ska kunna sova bort den.. Men det verkar ju inte ha fungerat dem andra ggr! Nu är han ledsen igen :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: