Sofiaslillafamilj

Händer i veckan!

Kategori:

Fan idag fick jag ringa folktandvården igen, hade 2 tider i sep som jag inte kan gå på. Har ingen barnvakt, vill helst att Tommy ska han honom när jag är iväg. Men kan ju inte begära att han ska ta ledigt från jobb. Det klydda massor & jag fick reda på att mitt friskvårdsavtal går ut i Dec & i och med att jag har 2 rotfyllningar att göra så kan priset ändras radikalt. GAAH!!!! Jag har känt ett tag att jag inte är så förtjust i den kliniken & har nu bestämt mig för att hitta en annan klinik, som ftf har friskvårdsavtal, men som HAR kvällstider. Så ikväll när lillkillen somnat ska vi sätta oss & leta ny tandläkare till mig. Innan han somnat ska vi iväg till Csyd igen, glömde helt bort att köpa nya pyjamaser & en inflyttningspresent till Emelie så det ska göras idag osså. På Ons kväll ska vi hem till Emelie, vi blir bjudna på mat - vilken lyx :)) Nu ska jag leka med min son :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: