Sofiaslillafamilj

Massa saker gjorda idag!

Kategori:

Idag har vi hunnit varit ute en hel del i trädgården, vi har tvättat en massa, varit nere på Konsum, & nu ikväll har jag skrivit ut fotonpå Max.

Nu ett tag har jag mått dåligt över en sak. Att jag inte har haft tiden att pyssla med Max album, senast jag satt med var när han var 7 veckor, 7 VECKOR! Det är längesen.. Så jag satt i 2 Tim & skrev ut foton på Max, det blev en hel del bilder kan jag säga er. Tänk er själva, från 2 mån till 5 ;) hehe! Men jag tycker väldigt mkt om min fotoskrivare, det är väldigt smidigt & jag får SUPERFINA foton :) :) Nu har jag iaf fotona utskrivna, nästa projekt blir att sätta in dem i hans album :)

Nu ligger jag & sträcker ut ryggen i sängen, fick lite ont efter att ha suttit så länge.. Näe, om man ska säga Godnatt..

Imorgon ska vi träffa Emelie :D :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: