Sofiaslillafamilj

Name it :)

Kategori:

Alltså, jag måste bara få berätta :)
Jag är helt såld på Name It!
Helt galet vad mkt fina kläder dem har ;)
I Lördags när vi var på Csyd gick vi in där & så frågade jag om dem fått in några nyheter, typ allt hon visade hade jag redan :P men jag hittade en blå body & ett par svarta mjukisbyxor.
Sen beställde hon hem ett par jeans till mig från Burlöv ;) Hon kallade mig "Name- It fantast" Haha, & jag kan nog bara hålla med :) :) Idag så ringde hon & sa att jeansen fanns hos dem i Lödde & så berättade hon att dem fått in lite nyheter, så frågade hon om om skulle hänga undan nyheterna med jeansen :P
Hahaha, jag svarade snällt att jag kunde kolla när jag hämtade byxorna. Så idag när Tommy kom hem tog jag bilen till Csyd :D & visst kom jag ut med mer kläder ;) haha! Det blev 2 bodysar & 1 par mjukisbyxor + jeansen & 3 dregglisar. Sofia❤Name It :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: