Sofiaslillafamilj

Sjukhuset & massa annat.

Kategori:

Idag var min stora älskling ledig eftersom vårt hjärta fått en tid hos en hudkirurg på BUS. Känns alltid tryggare när han är med :) Max var så duktig & allt gick jättebra, blåsan han har kommer dem inte göra någonting åt utan den kommer med tiden att försvinna av sig själv.. Skönt :)

Vi har hunnit med en hel del idag, vi har varit på Bauhaus, vi har varit ute & gått (några ggr) satt upp en klädhängare till Max i hallen, tvättat några maskiner tvätt & massor mer.Skönt att få lite gjort!

Igår var Madde & Celvin här, set var jättekul för vi har inte träffat varandra på hur länge som, vi har ev bestämt att vi ska ut & shoppa ngn dag nästa vecka. Men det beror på om jag har bilen. Men annars får Tommy faktiskt ta bussen en dag för jag behöver VERKLIGEN stilla mitt enorma shoppingsug ;)

Gaaah* jag har inte shoppat ngt sen mamma & pappa var här, det är ett tag sen nu! Sen är jag JÄTTESUGEN på att köpa en gungställning till Max :) :)
Allt för att stilla shoppingbegäret, Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: