Sofiaslillafamilj

Som en dränkt katt..

Kategori:

Idag när vi vaknade sken solen, underbart tänkte jag :) :) Så vi passade på att gå ner till "byn" & hitta på Netto för att kolla läget. Där köpte jag mig, lite nya plastburkar & en jättefin kassapparat i trä till Max :) Sen gick vi hemåt, jag hann inte gå så långt förrän jag såg ett stort grått moln på himlen, tänkte att jag skulle stanna & ta på regnskyddet på vagnen, men det gjorde jag inte.. Några sekunder efter börjar det droppa lite så jag snabbt ner under vagnen för att ta på regnskyddet & tur var väl det, för sen öppnade sig himlen & ja, där gick vi! Kände mig som en dränkt katt!! Det var ju fint när vi gick! Jag gick till stationen, där jag ställde mig under ett träd, tills det värsta hade slutat sen fortsatte jag promenaden hem. Gaah* Helt sjukt vad blöt jag var när jag kom hem.
Nu ska jag lägga mig & kramas med min sovande son :)
Åh, det är sååå mysigt! Jag är så lycklig över min fina familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: