Sofiaslillafamilj

Appen!

Kategori: Allmänt

Gaah* min blogg.se app funkar inte! Jag har försökt med allt, stänga av tlf, ta bort appen & ladda hem den idag! Nada, är det bara jag som har dem här problemen? 
 
Igår var vi på Centan, jag var inne på Euroskor. Dem säljer ut allt för att affären ska upphöra, så det var mellan 20-70 % på allt! Vi gick runt där inne & sen fick jag se dem, ett par sjukt snygga - varmare stövlar med snörning! Jag kommer använda dem till vardags & när man ska iväg :) Alltså inte bus i snön med sonen! 
Dem hade kostat 899:- det var 30% så jag landade på 629 :- som hittat ;) haha!
 
Näe, ska försöka somna om! Ligger här mellan mina fina killar & känner mig så lyckligt lottad! Älskar er överallt annat ❤❤❤ 
 
Hoppas ni får en mysig 2.a advent ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: