Sofiaslillafamilj

Mysmorgon!

Kategori:

Idag slog vår lille älskling upp sina blå runt kl 05.30, såå skönt :) dock åt han 1 gång i natt, men ändå :) Man mår så mkt bättre när man känner sig utvilad på morgonen. Igår somnade han dock vid 18 redan MEN då ska påpekas att han inte hade sovit sen 12.30 stackaren var så trött så trött! Nu undrar ni säkert Vf han inte sovit sen 12.30 & det ska jag berätta för er, han har så svårt att komma till ro! Så df blev det ingen sovstund på efm! ....

När Tommy kom hem igår så satte jag honom med telefonen i högsta hugg & han fick ringa ett par viktiga samtal, jag & Max stod för matlagningen ( min mammas frysta köttfärssås) & snabbmakaroner, sen la vi oss alla i sängen & medans mamma & pappa pratade allvar om sin ekonomi så somnade Maxen så gott, mellan 2 trygga famnar - Mysigt! :)

Nu sover Max igen & jag har egentligen MASSOr jag skulle kunna göra men just nu vill jag bara njuta av att se min son ligga & sova såå skönt - Han är så fin! Jag är så glad att jag kan vara hemma med honom & få pussa & krama honom hur mkt jag vill, sen att han är en liten huligan är ju en annan femma!! Men just idag är jag glad & lycklig att kunna vara hemma med honom, se honom växa & utvecklas :)

Sen är det ju såå mysigt att få krypa nära honom, så han kan värma mig bara genom hans kroppsvärme, min lille plutt❤
Man får ta vara på den här tiden då dem ftf godkänner att man pussar, kramar på dem i princip hela tiden & ger dem all den närhet dem behöver, så i vårt hus myser vi i mängder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: