Sofiaslillafamilj

Snart läggdags ;)

Kategori:

Det gick bra på BVC idag, sen blev det bara en snabb sväng på Centan, jag kom hem med en kassabok, 2 pyjamaser, 3 bodys, 1 par mjukisbyxor & 1 tröja till Max :) Jag är mer än nöjd!
Nu blir det inte mer shopping på ett tag!
Väntar spänt tills Reorna börjar :D kul!

Annars så somnade vår älskling tidigt ikväll & sover ftf :O han brukar alltid vakna till någongång på kvällen, jag har hunnit pyssla lite så nu är alla julklappar färdiga & inslagna. Känns bra! :)

Nu sitter jag i soffan med min stora älskling, men jag är trött så jag ska gå & lägga mig! Jag längtar tills imorgon när Tommy slutar jobb, för då är det julledighet för hans del & det ska bli så skönt att få ha honom hemma :) Vi börjar hans ledighet med en lugn hemmakväll - finns inget mysigare❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: