Sofiaslillafamilj

Härlig natt!

Kategori: Allmänt

Jag somnade på soffan & vaknade upp runt 22 - tiden, gick in & la mig i sängen. Ca 2 h senare vaknar jag av att jag ligger i älsklingens famn & han flyttar undan mig för att gå upp..
Han tyckte han hörde massa ljud, han var tom ute & kollade läget. När han kom & la sig igen la jag mig tillrätta i hans famn, försökte slappna av & somna om.. Dock utan framgång!
Vi gick upp & tittade en stund på tv, sen efter ett tag försökte vi igen & till slut somnade vi för natten. Skönt!
När älsklingens klocka ringde imorse var jag sjukt trött, vi låg & kramades en stund, sen gick jag upp & gjorde iordning frukost :) & nu ligger jag här o vilar. Önskar dock att älskling vore här & gjorde oss sällskap!

Kan du inte bestämma dig för att komma ut snart?
Vi längtar jättemkt efter att få träffa dig, vår finaste Max :)

Tänk att jag imorgon går in i V 37, veckorna bara springer iväg..
Vi har iaf bestämt oss för att inte planera in ngt på helgerna framöver, ifall han bestämmer sig för att komma!
På ngt sätt känns det tryggast så :)

Ha en skön fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: