Sofiaslillafamilj

Helgen..

Kategori: Allmänt

När mamma & Pappa kom ner blev det god mat & hockey på tvn på kvällen. En lugn skön fredag!
I lördags var vi ute en liten sväng på Csyd, vi fick en tavla av pappa & mamma. Den är superfin & hänger alldeles perfekt där den hänger. Blev några promenader & kortspel. Sen Melodifestivalen på kvällen!
Igår morse gick vi upp, åt frukost, sen satte jag mig i soffan & tog blodtrycket. Det var högt, men jag tänkte att det var fel så jag tog det igen (då var det ÄNNU högre) antagligen för att jag blev lite nojjig! Ringde in till förlossningen som tyckte att jag skulle komma in på en kontroll. Sagt & gjort, vi åkte från Kävlinge 9.45, sa inte hejdå ordentligt till Pappa, mamma & Simpson för jag trodde att jag skulle få komma hem igen inom några Tim. Vid 13, fick jag veta att jag skulle bli inlagd. Tommy åkte hem & hämtade väska o sa till mina föräldrar att jag fick stanna här. De åkte hem & Tommy var tillbaka hos mig vid 15-tiden. Sen åkte han hem igen runt 20.30. Idag kommer han & gör mig sällskap hela dagen :) Så skönt! På ett sätt hoppas jag på igångsättning, & på ett sätt vill jag bara hem. Sjukhussängar är inte så himla sköna! Speciellt inte efter att man har legat i dem en hel dag för att få ner undertrycket.. Aja, jag har fått sova några Tim iaf :)

Vi får se vad läkarna säger idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: