Sofiaslillafamilj

H&M Beställning :D

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag hem till min fina vän Madde & hennes fina son Celvin :)
Det blev lunch & en liten runda på Csyd, när vi var där hade jag sammandragningar i stort sett hela tiden, inga onda men lite obehagliga! Så när vi kom hem till Madde tog jag & körde hem direkt & la mig i soffan & vilade, när älsklingen kom hem tog jag mig ett bad!

Iaf, vi var inne på H&M. Där hade dem så himla fina koftor, chinos, färgade jeans, pikétöjor & sjukt tuffa kepsar ;)

Jag köpte Max en grå keps med ett klarblått B på :) Berättade även för mamma om allt snyggt - Så det blev en beställning på internet.
• 1 par klarblå chinos
• 2 koftor, 1 grå/klarblå & en randig!
• 1 vit Pikétröja

Allt i stl 68, så han kommer vara så snygg i vår - tidig sommar :)

Idag blir det nog bara en lugn dag hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: