Sofiaslillafamilj

Onsdag 22/2

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag här i sängen & äter frukost, ska snart bege mig till soffan & Big Brother :P sen får vi se vad det blir av denna dagen, har en liten nätt huvudvärk idag! Hoppas det inte blir värre...

I lördags när älskling & jag diskuterade lite om när vi tror att vår fina bestämmer sig för att titta ut, så sa Tommy den 29/2. Imorse sa han runt den 24 -25/3, ganska chockad brister jag ut i ren panik & säger - Va fan, det är ju en hel månad kvar!! Så vänder jag mig om så att jag kan se hans ansikte, där ligger han med världens flin! :O

Jag står inte ut en hel månad till!
Han får komma på BF datumet den 10/3 eller helst innan ;) Vi längtar efter dig gubben. Pappa Tommy tycker du kan stanna tills du är "färdig" han verkar inte förstå när jag säger att du är färdig nu, så snälla! Gör dig redo för att komma ut.. :)

Nu går man & är lite halvt orolig hela tiden, har han rört sig idag, hur längesen var det jag kände honom nu?
När han väl är ute är det väl likadant, fast ist om han andas osv.

Kom ut till Mamma & Pappa nu Max <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: