Sofiaslillafamilj

År 2012

Kategori: Allmänt

I söndags hade vi en minst lika mysig dag som i lördags, som bestod av mkt mys - massor av pussar & kramar :) Jag älskar min sambo så himla mkt & jag är så lycklig just nu! <3 <3
Vi beställde en spjälsäng till lillkillen på internet, så mkt billigare där än att köpa den ute i butik. Nu håller jag alla mina tummar & tår för att den inte ska vara fraktskadad när den kommer fram!

Igår efter jobb ringde jag lite samtal & tvättade! När älskling kom hem åkte vi till Malmö, köpte madrass till spjälsängen, täcke & 2 påslakan, självklart var ett utav dem ett turkost i Pingu ;) hehe! Nu saknar vi bara dra-på-lakan, det fanns bara benvit där vi var & det vill jag inte ha ;P det känns ändå rätt skönt att ha fixat det mesta till sängen!

Inatt vaknade jag med en gräslig huvudvärk, ska försöka sova bort den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: