Sofiaslillafamilj

Börja lyssna på kroppen?!

Kategori: Allmänt

Idag kan jag knappt röra mig! Har inte sovit många timmar inatt, så fort jag har rört mig eller Tommy har rört sig så har tårarna sprutat! Jag har ont i vänster sida av svanken & så strålar det ut i vänster skinka & ben! :(

Det är frustrerande, denna smärtan kan jag inte hantera! Jag har provat att bada, vila.. Allt det som brukar göra att det släpper har jag provat, men inget har fungerat denna gången! :(

Jag är väldigt besviken på mig själv, har sagt på jobb att jag kan vila när jag kommer hem & att jag ska jobba så & så länge, det kanske ändå är dags att börja lyssna på kroppen! Den säger ju faktiskt ifrån av en anledning :(

FAAN, FAAN, FAAN :'( :'(

Jag längtar väldigt mkt efter dig lillkillen <3 men just nu vill jag bara slippa smärtan! 2 mån kvar :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: