Sofiaslillafamilj

Helgen!

Kategori: Allmänt

I fredags kom mina föräldrar & mormor vid ca kl 13.30, då blev det lite fika & sen begav vi oss till Blomsterlandet, Bauhaus & Godishuset :D sen hem för att umgås med älskling. Vi åt god mat & tittade på The Voice! Blev en ganska tidig kväll, var rent utmattad & hade sjukt ont!

På lördagen åkte vi först till Bolagret i Lund, där fick jag nya gardiner till köket av mamma/mormor :) efter det åkte vi & hämtade barnvagnen & den är såå himla fin :D jag är kär!
Efter det så började pappa & Tommy tapetsera & jag, mamma & mormor åkte då en runda till Csyd :) Där shoppade jag ett vitt "dra-på" lakan & lite nya underkläder. Sen hem för att se hur det gick när dem tapetserade!
Jag är sjukt nöjd, det blev jättesnyggt :)

Efter det satte mamma & pappa igång med dem nya gardinerna, vi andra var typ halvdöda här :P hade ju hunnit med mycket idag! Gardinerna blev iaf supersnygga & jag är nöjd även där.
Kvällen avslutades med fruktsallad & glass framför Gladiatorerna!

Igår åkte vi till Burlöv skulle kolla på en svart rullgardin till det ena fönstret i köket, vi hittade det & åkte hem & älsklingen satte upp den :D nu är köket färdigt & komplett för denna gången!
Vi käkade, sen åkte dem hemåt!
Älsklingen & jag åkte till tippen & slängde lite grejer, sen vidare hem för att sätta oss i soffan & vila lite <3 efter en stund blev vi uttråkade så vi tog en runda med bilen. När vi kom hem satte vi oss med räkningarna, galet mkt räkningar denna månaden! :/ Sen blev det mys i soffan & där somnade jag visst :)

En härlig - men intensiv helg!

Idag ska jag ta det lugnt , iväg på ett ärende på fm bara. Sen blir det vila för hela slanten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: