Sofiaslillafamilj

Måndag!

Kategori: Allmänt

Vilken helg!

I fredags fm var jag ute på promenad med min fina granne & på efm gick jag en sväng på Csyd med en kompis :)
Kvällen spenderades i soffan med älskling, hade sjukt ont! Men det var det värt, har ju suttit inomhus i 2 veckor har saknat det sociala ngt enormt!

I lördags åkte vi ut till Sandby & var där några timmar, sen på kvällen skulle vi träffat vänner i Lund - dock blev det inte så, vill inte gå in på några detaljer!

Igår tog jag det bara lugnt & vilade!

Idag ska jag städa lite tänkte jag, sen blir det BM i efm! :)

Mina föräldrar & mormor kommer hit på fredag, så jag ska försöka städa tills dess :) som tur är har jag ju några dagar på mig så jag kan dela upp det på olika dagar, på så sätt kan jag ju vila när jag får ont!

Aja, nu ska jag fortsätta vila så att jag klarar av att städa några rum!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: