Sofiaslillafamilj

Helgen!

Kategori:

I fredags tog ju min lilla älskling 2 sprutor, det gick bra! Han var så duktig. Vi kom hem, gick ut & gick med en vän. Sen på efm blev han lite gnällig & varm, så gav han en tablett. Sen gick vi ner till stationen för att hämta hem Tommy. Påväg hem igen ringer mina föräldrar (som var påväg hem, de har varit i Tyskland) så ville dem komma inom & hälsa på Max en liten snabbis igen :) Vi har inte haft ngt inplanerat på hela helgen & jag gillar det :) Vi har myst massor med Max & hållt på mycket ute i trädgården med vår häck, håller på att ta bort allt ogräs & lägga täckbark. Det blir riktigt fint :) Idag har vi tagit det lugnt mestadels hela dagen, vid kl 16 började vi städa.. Skönt att ha det gjort! Imorgon kommer mina föräldrar, mormor & Simpson ner, ska bli kul då det är ganska långtråkigt här hemma i längden när Tommy jobbar & har bilen. Så dem stannar några dagar :) Nu ska jag somna min son! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: